Abant İzzet Baysal Üniversitesi AKTS Bilgi Kataloğu

Ders Kodu Dersin Türü AKTS Dönem Yıl Dersin Seviyesi Öğrenim Türü Dersin Sunulduğu Dil

Dersin Amacı

Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri

Dersin Ön Koşulu Olan Dersler

Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar

Dersin İçeriği

Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği

Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar

Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları

Değerlendirme

Yarıyıl (Yıl) İçi EtkinlikleriMiktarOrtalama Yüzdesi
Ara Sınav1100
TOPLAM100
Yarıyıl (Yıl) Sonu EtkinlikleriMiktarOrtalama Yüzdesi
Final Sınavı1100
TOPLAM100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri60
TOPLAM100

Staj Durumu

İş Yükü Hesaplaması

 EtkinliklerSayısıSüresi (saat)Toplam İş Yükü
1Ara Sınav111
2Final Sınavı122
3Derse Katılım14228
4Bireysel Çalışma3515
5Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma155
6Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma11010
7Okuma5210
8Performans166
Toplam İş Yükü77 Saat

Öğrenme Çıktıları ve Program Çıktılarına Katkıları

Öğrenme ÇıktılarıProgram Çıktıları
123456789
Eğitim Biliminin tanımı, alanı, amacı, görev ve metotları hakkında bilgi sahibi olur.3        
Din Eğitimi Biliminin tanımı, amacı, alanı, görev ve metotlarını tanımlar.3        
Din eğitimi tarihi hakkında bilgi sahibi olur. 2     2 
Türkiyede din eğitiminin nasıl bir tarihi süreç takip ettiğini değerlendirir 2       
Türkiye’de din eğitiminin yasal dayanaklarını bilir    2    
Mesleki din eğitiminin özelliklerini ve sorunlarını açıklar      3  
Din Eğitim- öğretiminin farklı uygulama alanlarını bilir      3  
Din öğreten personelin niteliklerini ve eğitim süreçlerini tartışır    2 3  

1 Çok düşük
2 Düşük
3 Orta
4Yüksek
5 Çok yüksek